ketvirtadienis, rugsėjo 20, 2007

Vakar taip elegantishkai lijo.....

...lijo dideliais lashai panashiai ir mano meile dingo su visais pazhadais... mire meile... ant svetimu ranku ir ash ja ishvadinau "grazhiais vardais" ,o taip!! Juk kazhin kam tik ne man tada zhaliavo parkai. Tik gaila ta meile uzhtroshko po kiek laiko. Fenksas for Evaldas(mano bendradarbis) kad visa tai man primine t.y. uzhkalbino apie tai. Ir teko man prisiminti pasakos gala kai ash pabalau nuo visko. Bet shian juk taip elegantishkai Lyja.....

p.s. Fenksas Macherniui
pp.ss. Ir kaip tokiu momentu nesutepsi realybe liubrikantu tai nuotaikai pagrazhinti.

1 komentaras:

schatz rašė...

zinai perskaicius tai ka parasei...prisiminiau viska pati ka taip stengiausi pamirsti...sunku kai meile mirsta...kai isduoda su kitu zmogumi...bet tai praeitis...tenka gyventi toliau...